Tommy Edvardsen

KARATE FULLKONTAKT - ROMERIKE CUP 2023 - LØRENSKOG

VELKOMMEN TIL ROMERIKE CUP I FULLKONTAKT KARATE!

Stevnet arrangeres av Norges Kampsportforbund Karate-seksjonen i samarbeid med

Romerike Kyokushin Karate Klubb

Litt praktisk informasjon i sammendrag:

• Det vil bli arrangert et regionalt stevne for barn fra 9 år parallelt med de innledende rundene i kata.

• Barnestevne 9-10 år Barn mellom 9 og 10 år vil bli satt sammen i cupgrupper basert på alder og vekt. Vi legger vekt på god kommunikasjon med klubbene; send oss gjerne en e-post med tilleggsopplysninger om enkeltutøvere som enten har mye erfaring/er langt fremme for sin alder, eller dersom de har lite erfaring og trenger trygg matching.

Det kåres ikke vinnere i det regionale barnestevnet, men vi vil legge opp til "cup" slik at alle barna får flere kamper. Kampene vil bli overvåket av erfarne dommere, som bidrar til å sikre trygge rammer og gode opplevelser. Vi håper alle klubber i nærområdet vil sende så mange barn som mulig, tidlig konkurranseerfaring bidrar til at barna blir inspirert og fortsetter og trene, -og det styrker rekrutteringen til klubben lengre frem.

• Endringer i regelverket Bemerk at regelverket ble revidert 1. februar 2022, og at det ble gjort noen endringer i forhold til beskyttelsesutstyr/hansker og kamptid for klassene fullkontakt med begrensinger (senior). Det er også innført en egen veteranklasse i fullkontakt med begrensninger for utøvere +40 år. Det er viktig at coacher og utøvere setter seg inn i reglene i god tid før stevnet!

• Fullkontakt med begrensninger – egen veteranklasse Vi har opprettet en egen veteranklasse (+40), og oppfordrer alle kampglade veteraner til å utfordre seg selv og andre likesinnede.

• Viktig angående påmelding Husk å melde på lagleder med navn, telefonnummer og e-post adresse Husk å melde på utøvere med korrekt vekt (sjekk oppført vekt i Sportdata). Dersom vi får inn mange utøvere med feil vekt på morgenen må hele trekningen gjøres på nytt, og dette vil kunne medføre forsinkelser.

Henvendelser om Sportdata og påmelding:

72 visninger0 kommentarer

Siste innlegg